Granice działań adwokackich w zakresie informacji i reklamy

Granice działań adwokackich w zakresie informacji i reklamy

Webinarium adw. prof. dra Maciej Gutowskiego. Dostępny jest już zapis wideo webinarium, które odbyło się 12 lutego 2021 r. We wprowadzeniu adw. prof. dr Maciej Gutowski zwraca uwagę na istotną różnicę między dotychczasowym zapisem Kodeksu Etyki Adwokackiej zakazującym bezwzględnie adwokatom reklamy a zapisem w nowym projekcie Kodeksu, który co do zasady reklamę dopuszcza, wyznaczając jej granice.

Międzykulturowe aspekty mediacji

Międzykulturowe aspekty mediacji

Wróćmy do kciuka dotykającego palca wskazującego i znaku kółka, które ludzie czasami sobie pokazują. Trzeba bardzo uważać, komu i po co taki gest pokazujemy. Znak kółka utworzonego z kciuka i palca wskazującego w Ameryce jest OK, we Francji oznacza „super”, ale w Niemczech to „Arschloch”, czyli po angielsku „asshole”, a po polsku – wstyd znaleźć właściwe wytłumaczenie,…