Granice działań adwokackich w zakresie informacji i reklamy

Granice działań adwokackich w zakresie informacji i reklamy

Webinarium adw. prof. dra Maciej Gutowskiego. Dostępny jest już zapis wideo webinarium, które odbyło się 12 lutego 2021 r. We wprowadzeniu adw. prof. dr Maciej Gutowski zwraca uwagę na istotną różnicę między dotychczasowym zapisem Kodeksu Etyki Adwokackiej zakazującym bezwzględnie adwokatom reklamy a zapisem w nowym projekcie Kodeksu, który co do zasady reklamę dopuszcza, wyznaczając jej granice.

Witryna programowa Prezesa Naczelnej Rady Adwokackiej adw. Jacka Treli

Witryna programowa Prezesa Naczelnej Rady Adwokackiej adw. Jacka Treli

W czasach wszechogarniającej polaryzacji na gruncie politycznym, społecznym, światopoglądowym, Adwokatura nadal jest jednością. Różnimy się, ale nie wykluczamy wzajemnie. Umiemy prowadzić spory okazując sobie jednocześnie szacunek. W pierwszej kadencji pracowałem z każdym, kto miał wolę zaangażowania się w działalność samorządu, niezależnie od poglądów politycznych, wieku czy płci. I zamierzam to kontynuować w drugiej kadencji. Adwokaturę mam we krwi. To dla mnie zaszczyt, że mogę pracować na rzecz Jej usprawniania i umacniania. – adw. Jacek Trela